BLI MEDLEM, PRØV TIL KUN 99,-

JEG ELSKER DENNE LIVSSTILEN!

ALLE INNLEGG

JEG ELSKER DENNE LIVSSTILEN!

18/10/2017

- For meg har trening alltid vært en sentral del av hverdagen min.

Jeg elsker denne livsstilen!  

En god porsjon med viljestyrke og et medlemskap hos Improving Lives er den beste oppskriften på en aktiv og sunn hverdag, mener Heidi Ørbech (23).

- For meg har trening alltid vært en sentral del av hverdagen min, derfor er det veldig viktig at trening er gøy. Jeg tror veldig mange definerer trening som et tiltak, jeg har selv opplevd at det er vanskelig å holde motivasjonen oppe, forklarer 23-åringen.

Nå er imidlertid ikke motivasjon en utfordring for Heidi, hun trener mellom tre og fem ganger i uka for å holde seg i form. Og hun bedyrer at det er like morsomt hver gang hun gyver løs på nye utfordringer fra Improving Lives. Helt siden hun bestemte seg for å prøve den populære tjenesten har forholdet til trening og kosthold fått ytterligere vind i seilene. På rekordtid har hun klart å nå målene sine på flere ulike øvelser, som virket umulige inntil nå.  

Fokus på sunne verdier

– Nå klarer jeg 10 pull-ups! Det er ikke lenge siden jeg var fornøyd med å klare én, jeg er veldig stolt av meg selv. Jeg opplever definitivt en enorm fremgang etter at jeg begynte å bruke Improving Lives, bedyrer hun.   

Improving Lives er et trening- og kostholdsprogram som har over 14.000 fornøyde kunder i Norge. Tjenesten er blant annet individuelt tilpasset hver enkelt bruker for å skape en bevisstgjørelse rundt mat og helse. Selv beskriver Heidi sin nye treningshverdag som enkel, kreativ og morsom.

– I utgangspunktet er jeg veldig skeptisk til tjenester som har oppskriften på den «perfekte kroppen og matvaner», men her føler jeg virkelig at Improving Lives skiller seg ut. Verdifokus handler ikke om antall kilo brukerne går ned, men om hvordan man kan oppnå bedre helse med fokus på livsstil.

– Jeg er en tilhenger av at vi skal kose oss med god mat og drikke, og oppskriftene til Improving Lives er definitivt en hyllest til normalen. Faktisk har jeg fått en mye bedre livsstil og jeg bruker blant annet de sunne oppskriftene når venner og familie kommer på midddagsbesøk, påpeker Heidi.

Et inspirerende univers

I tillegg til å motta en rekke spesialtilpassede øvelser og matoppskrifter får alle medlemmer tilgang til et lukket forum. Her deler medlemmene inspirasjon og erfaringer med hverandre, og her handler det ikke om å bevise hvem som har gått ned mest eller løpt lengst, skal vi tro Heidi. Hun er nemlig også opptatt av å tilegne seg kunnskap om sunne matvaner og treningsråd.   

– Hos Improving Lives deler vi tips, erfaringer og motiverer hverandre til å klare målsettingene våre. For meg personlig fungerer tjenesten som en PT i hverdagen og en glimrende guide til gode resultater. Enkle øvelser som jeg kan utføre hjemme eller hos et treningsstudio. Improving Lives kan beskrives som et verktøy som forenkler hverdagen.

– Jeg har flere venner som har valgt å bli medlem fordi de også ønsker den samme tilpassingen av øvelser og kosthold, uten å betale for mye. Det er mange som ikke har råd eller tid til treningsstudio. Improving Lives fungerer for alle, de mest ivrige som trener hver dag, eller mosjonistene som vil holde seg i form, fortsetter Heidi.    

Langsiktig prosjekt

Det finnes ingen snarveier til god helse, derfor er Heidi krystallklar på at én ingrediens må være på plass for å få utbytte av Improving Lives. Uten et personlig ønske om å oppnå resultater, forsvinner også lysten, tror hun.  

– Trening kommer i så mange morsomme og spennende former, men felles for dem alle er at det må være en målsetting og glede over å oppnå resultater. Her mener jeg at Improving Lives er en fantastisk motivator og som evner å opprettholde interessen over tid.

– Improving Lives er så mye mer enn en treningsguide, for meg fungerer tjenesten som en livsstil. En livsstil jeg ikke vil være foruten og som har fått meg i enda bedre form på kort tid, sier hun.

Nylig fullførte 23-åringen sykepleier-studiene og har nå byttet ut en hektisk studietid med en minst like krevende fulltidsjobb. Allikevel har hun vært tro til treningsprogrammet sitt, det har aldri vært et tema å droppe øvelsene.

– Fordelen med Improving Lives er at det ikke finnes noen unnskyldning for å hoppe over treningen. Jeg oppfordrer alle som ønsker en ny treningshverdag å melde seg inn, for jeg vet at de ikke vil angre, avslutter Heidi. 

Tekst av Martin Vik som vi har fått tillatelse til å dele.

Måltidene i helgene.

Prøv å la måltidene i helgene være mest mulig lik måltidene i ukedagene. Spis mat som gir deg energi, gjør deg glad og gir deg en god følelse etter at måltidet er ferdig. 

Hvem har vel ikke vært utslitt en mandagsmorgen og ønsket seg en fridag til? Dette skyldes ofte lite og dårlig søvn etter litt for mye sukker og alkohol i helgen, og det handler ofte om mengden.

Vi anbefaler at du lager noen sunnere alternativer som både smaker like godt og er bedre for kroppen din. Pizza, lasagne, hamburger, sjokoladeboller og is kan nytes med den beste samvittighet ved å erstatte noen ingredienser med sunnere alternativer. 

Sukker kan erstattes med sukrin, hvetemel kan erstattes med fettredusert mandelmel, havremel eller bokhvetemel, ost kan byttes til magrere varianter og sjokolade finnes nå søtet med Stevia istedenfor sukker. 

Om du ønsker å drikke alkohol gjelder det å begrense antall enheter, og velge de beste alternativene. Unngå drinker, søt vin, cider og litervis med øl. Velg heller tørr vin, sukkerfrie drinker eller Cider og “lite” øl. Dette er bedre alternativer som inneholder mindre sukker og gir ferre kalorier. 

Tung styrketrening!

Tung styrketrening er den beste treningsformen for å stramme opp og forme kroppen din. Vi anbefaler derfor at du helst trener styrke 2-3 ganger i uken, og i tillegg har 1-2 intervalløkter med ulik varighet. Da vil du legge til rette for optimal forbrenning i kroppen din, og oppnå en sunn, stram og sterk kropp. 

Det kan lønne seg å få hjelp av noen med kompetanse innenfor trening, som kan vise deg riktig teknikk og også sette opp et treningsprogram tilpasset deg. Her gjelder de samme prinsippene, du må øke litt på vektene fra uke til uke for å få fremgang. 

Vi anbefaler at du starter med et helkroppsprogram, da dette vil gi deg mest igjen for tiden du bruker på trening i starten, når du har 2-3 økter i uken. Da får du nemlig belastet samme muskelgrupper flere ganger i løpet av en uke.

Mindre søtsug

BLI MEDLEM FOR KUN 99,-

Nå kan du få halv pris første måned, og betaler kun 99,-
(ingen bindingstid).

PRØV TIL KUN 99,-
*Deretter 199,- pr. mnd. Ingen bindingstid!
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Hold deg
oppdatert!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og få tips om trening og kosthold rett i innboksen din.
Takk! Du er nå meldt på vårt nyhetsbrev.
Oops! Noe gikk galt. Vennligst prøv igjen.
Fremhevede poster

Nå kan du få halv pris første måned,
og betaler kun 99,- (ingen bindingstid).

PRØV TIL KUN 99,-

Følg Improving Lives på sosiale medier

Om Improving Lives

Siden vi startet opp høsten 2014, har 14 000 vakre mennesker lagt sin tillit i våre hender og jobbet for å lage en bedre versjon av seg selv. Våre programmer er tilpasset den enkelte, og alltid tilgjengelig på mobil, pc og nettbrett. Vi passer dermed for alle, uansett helsetilstand, bosted eller erfaring.

Om Improving Lives

Improving Lives AS
Postboks 4306 Nydalen
0402 Oslo
Tel: 93027758
E-post: [email protected]

Improving Lives AS © 2017
Oppnå den kroppen og helsen du alltid har ønsket deg!